Home
Ansøgning eksempel Salg kundeservice håndværk

Hvor finder jeg eksempler på ansøgninger indenfor salg, kundeservice, og håndværk? Herunder…

Mangler du eksempler på, hvad du skal skrive i ansøgningen?

Så prøv mine ansøgning eksempler. Find flere skabeloner og eksempler til sidst i artiklen.

Kom med eksempler på at gøre en forskel i ansøgningen

Du har relevante erfaringer og måske idéer til hvordan du gerne vil gøre en forskel i jobbet. Det bør du starte på at vise allerede i ansøgningen. Du viser din motivation og du giver arbejdsgiveren gode argumenter for at invitere dig til en jobsamtale. Men hvordan viser man dette? Sig noget ”pænt” om det som virksomheden allerede gør, og tilføj hvad dit unikke bidrag vil være til at gøre det endnu bedre!

Vær konkret og målrettet i ansøgningen

Vær konkret og målrettet i dine eksempler på hvad du vil bidrage med. Jo, mere du målretter din ansøgning på denne måde, desto flere jobsamtaler kommer du til. Øv dig i at kommunikere dine egne succeser ud fra eksemplerne herunder. Hvis du hellere vil gå direkte til en ansøgning eksempel skabelon i Word (all round-skabelon som kan tilpasses til alle jobfunktioner), så kan du også det.

Jeg ønsker dig held og lykke med at ”starte på jobbet allerede i ansøgningen!”

Med venlig hilsen

Morten Fogelstrøm, Jobcenterindsats

Ansøgning eksempel kundeservice og borgerservice

Jeg har som besøgende i X-virksomhed lagt mærke til at I gør Y-ydelse over for mig som kunde. Det virker meget positivt på mig som kunde. Som ny Z-medarbejder vil jeg yderligere bidrage med Q-indsats som vil styrke X-virksomheds relation til kunderne i endnu højere grad. Jeg har tidligere lavet sådanne tiltag for W-virksomhed med meget gode resultater. Som menneske, er jeg den som ikke kan lade være med at servicere. Jeg nyder at yde service og jeg håber at X-virksomhed bliver min nye arbejdsplads, hvor jeg kan udfolde mit talent for kundeservice.

Ansøgning eksempel sælger

Jeg har fulgt X-virksomheds succes med store gennembrud i forhold til at levere løsninger til V-virksomhed. Jeres positive omtale velfortjent. Det har inspireret mig til at få indtil flere gode idéer som jeg gerne vil tage med mig til X-virksomhed. Jeg ser et stort potentiale i salg af Q-løsninger til Z-virksomhed. Da jeg har særdeles gode relationer i Z-virksomhed, vil jeg nemt kunne sætte kundemøder op allerede i starten af min ansættelse. Jeg har flere leads på hånden til X-virksomhed. Dem vil jeg naturligvis gerne fortælle mere om, hvis I vil give mig chancen for det ved en kommende jobsamtale.

Ansøgning eksempel håndværker

Jeg har set flere af de opgaver som X-virksomhed har udført. Jeg vil nævne den krævende renovering af W-stedet, som har fået rosende omtale i Y-medie. På jeres hjemmeside kan jeg se, at I er en virksomhed med fagligheden i højsædet. Jeg har selv erfaring med opgaver af samme karakter. I 20XX arbejdede jeg for Z-virksomhed og min rolle var bl.a. andet at stå for Q-arbejdsopgaver. Jeg fik rigtig god feedback fra både kunden og min mester NN. NN kan I til en hver tid ringe til (se nummeret i mit CV). NN vil bekræfte, at jeg er en stolt håndværker med både drive og kvalitetssans. Det er mit håb, at I i X-virksomhed også vil sætte pris på dette. Jeg ser frem til en jobsamtale, hvor vi kan drøfte vores mulige samarbejde.

Flere ansøgning eksempler, skabeloner og artikler

Flere råd om jobansøgningen (4 ansøgning skabeloner) som fokuserer på at vise din motivation og vilje til at bidrage!

Hvordan viser du, at du er selvstændig og resultatorienteret? Det gør du ved at lære at bruge eksempler som viser hvad du kan…du bør undgå faldgruben ved med en opremsning af påstande!

Ansøgning eksempel – en Word-skabelon som lader dig målrette dine ansøgninger og hjælper dig med at komme i “ja-bunken”.

2 eksempler på ansøgninger som pædagogmedhjælper. Hvad er vigtigt, når du søger job som pædagogmedhjælper? Download to eksempler på ansøgninger i Word.

Du kan også læse om hvordan, du laver en god uopfordret ansøgning.

Flere artikler om at skrive jobansøgninger

Læg en kommentar

