Home

Vil du gerne se ansøgning eksempler og skabeloner, hvor din motivation kommer frem?

Find motiveret ansøgning eksempler i form af små skabeloner som er eksempler du selv kan tilpasse.  Du selv kan putte dine egne virksomhedsnavne og erfaringer ind.  Til sidst i indlægget er der links til endnu flere råd, eksempler og skabeloner til din jobansøgninger. Må de bringe dig held og lykke i din jobsøgning!

Motiveret ansøgning eksempel. Skabelon #1:

Det giver mening for mig

Det giver stor mening for mig at arbejde for X-virksomhed, da jeres produkt virkelig er til gavn for mange mennesker. Y-produkt er et smart produkt, som står sig godt overfor konkurrenterne. I har desuden ry for at investere i jeres medarbejdere. Derfor tror derfor at X-virksomhed fortsat har gode muligheder for vækst og udvikling; til gavn for mig som kommende medarbejder.

Motiveret ansøgning eksempel. Skabelon #2:

Jeg kan bruge mine erfaringer

Se dette ansøgning eksempel som fremhæver to af de fire til frem krav, som er vigtige at svare på. Her har jeg valgt at svare på, hvor mange års relevant erfaring erhvervserfaring kandidaten har med en given hovedarbejdsopgave. (Klik på grafikken for at downloade en ansøgning skabelon i Word til din PC, Mac eller Tablet).

Se dette eksempel på en ansøgning, når du henter min Word-skabelon.  (Klik på grafikken for at komme til en artikel som hjælper dig med at målrette din ansøgning. Du kan også downloade en ansøgning skabelon i Word til din PC, Mac eller Tablet).

Jobbet tiltaler mig, fordi jeg har gode muligheder for at bruge de erfaringer, som jeg har gjort mig. I jobopslaget skriver I at I lægger særlig vægt på Q. Derfor vil jeg fremhæve mine erfaringer Y, da jeg arbejde i Z år med Q-arbejdsopgaver. Disse Q-arbejdsopgaver har jeg virkelig flair for. På min LinkedIN-profil kan I læse en anbefaling fra en tidligere arbejdsgiver, som med egne ord dokumenterer dette.

Motiveret ansøgning eksempel. Skabelon #3:

Jeg vælger jer, fordi jeg har læst at I udmærker jer ved…

Jeg har læst flere nyheder i medierne om X-virksomhed i gennem et stykke tid. Jeg læste en artikel, hvor der står at I gør “…en historie…”. At læse dette, har gjort mig særlig interesseret i at arbejde for X-virksomhed. Jeg har derfor holdt øje med ledige stillinger i X-virksomhed i et stykke tid.

Motiveret ansøgning eksempel. Skabelon #4:

Jeg kan bidrage til jeres vækst

Få 6 gode råd og en skableon i Word til din ansøgning. Så er det lettere at skrive bedre og mere målrettede ansøgninger.

Få 6 gode råd og en skableon i Word til din ansøgning. Så er det lettere at skrive bedre og mere målrettede ansøgninger.

Jeg kan læse i jobopslaget og på jeres hjemmeside, at I er en virksomhed i vækst. Dette tiltaler mig, da mange ting glider lettere i virksomhed som har fremdrift. Stemningen er god og virksomheden har lettere ved at investere i fremtiden; herunder i medarbejdernes efteruddannelse og træning. Da jeg samtidig mener, at jeg kan bidrage yderligere til den gode vækst med mine dokumenterede evner inden for Q-løsninger, så måtte jeg bare søge dette job hos X-virksomhed. På min LinkedIN-profil kan I læse en anbefaling fra en tidligere arbejdsgiver, som med egne ord dokumenterer mine erfaringer med Q-løsninger.

Flere eksempler på ansøgninger, skabeloner og artikler

Ansøgning eksempler salg, kundeservice og håndværker. Hent inspiration til ansøgninger som sælger, kundeservicemedarbejder og som håndværker.

Ansøgning eksempel Word. Artikel med en god skabelon som hjælper dig til at skrive en motiveret og målrettet din jobansøgning.

2 eksempler på ansøgninger som pædagogmedhjælper. Hvad er vigtigt, når du søger job som pædagogmedhjælper? Download to eksempler på ansøgninger i Word.

Hvordan viser du, at du er selvstændig og resultatorienteret? Det gør du ved at lære at bruge eksempler som viser hvad du kan…du bør undgå faldgruben ved med en opremsning af påstande!

Du kan også læse om hvordan, du laver en god uopfordret ansøgning.

Læg en kommentar

